Thursday, May 14, 2009

RUMAH BARU...

Posted by Mr. Ezral

Hari nie, lepas ja viva FYP aku terus tepon sharul ajak dia gi ke Jitra. Nak pi tgk rumah baru aku tue... (aku minta cuti EL hari nie...).. Tapi sebelum aku ke sana, aku selesaikan urusan penjagaan isteri tercinta aku dulu. Itu aku punya FIRST PRIORITY sekarang... Aku ke Darul Aman Realty dulu gi ambil borang inspection, sticker, access card, kunci rumah etc... pastue terus ke rumah aku... seronok jugak rasanya bila dah ada rumah sendiri ni... Macam2 aku ngan is berangan nak buat, tapi semuanya bergantung kepada budget laaa... Kat sini aku letakkan gambar surat CF... yeahooo...akhirnya aku ngan is dah ada rumah sendiri... Satu lagik pencapaian dalam hidup kami bila dah berkeluarga nie... Nanti aku masukkan gambar terbaru rumah aku nie.. tadi tak teringat nak ambil gambar...



Nota: Kalau nak baca content surat nie, klik kat gambar tue.. nanti dia tunjuk yang saiz sebenar....

1 comment:

C.H.O.M.E.Y. said...

bestnya ada dah umah sendiri...Alhamdulillah..rezeki murah