Thursday, May 28, 2009

BABY COT DAH SAMPAI.....!!!!!!!!

Posted by Mr. Ezral

Hari nie, masa aku tengah kalut2 dok tgk supplier repair SMT machine and training, tiba2 dapat call dari Nazri (Staf Pusat Kejuruteraan), ada bungkusan besar sampai... Mmg 1-2 hari ni aku dok tunggu bungkusan sampai sbb Is ada order barang online. Aku p tgk, punya la terkejut, kotak punya laaaa besaaaqqq... Dua kali jugak la aku ulang alik dengan kereta nak bawa balik ke rumah... Sampai ja rumah terus Is suruh aku bukak kotak dan pasang Baby Cot tue... and tadaaaaaaaaa......... (see pics below)..!!!!!

Sites@Google
Sites@Google
Sites@Google

Baby Cot + Tilam + Cadar + Comforter + Bantal Panjang + Bantal Kepala .. Bla.. bla.. blaa... Lastly, Warranty 5 tahun... Cantik tak..???? Ada komen..????

4 comments:

Naddiea said...

Salam kenal...

Nice baby cot with all the accessories provided n 5 years warranty it really worth to buy.

Anyway beli online kat website mana??

7's baby said...

ekceli.. kekekke *ni supersticious la*.. baby kot jgn pasang dulu... :)

Mutiara_Lezz said...

Salam Kenal...wah..tak sabar ni tunggu kehadiran new baby yer...yg pertama eik?

jom check koleksi tudung ikin saya http://amirzashawlcollection.blogspot.com/

sabrina_nadia said...

cantiknya baby coat..
saya tak beli pun utk anak saya...
sebab saya menyusu anak..
baby dalam perut..u're so lucky tau..!
:)