Thursday, May 28, 2009

I'm Sooo.. In Love...

Posted by Mrs Ezral

A simple note but make me feel so nervous like the same feeling for the first time i met him..ahakzzz..maybe i'm fallin' in love again...hahahahahha...cute simple handwriting on a tissue paper from my beloved hubby which i found it on my table this morning..thanks honey!! I love u so much...ingat masa bercinta je dulu suka kasik2 surat n notes ni..but u have never changed dear...

oh ya my online shopping baby cot, bottles and breast pump masih tak sampai-sampai..maybe on da way kot..dah called lilttlewhiz.com kate by this week nak dapat.. tak sabar-sabar lah...hhuhuhuhuhu...ini antara links yang aku suka visit www.littlewhiz.com,mamamodern.com,bengkungmodern.com,mypermatahati.com,kasihkusayangku.com,mamadamia.com,mothercare.com,enjoybreastfeed.com,susuibu.com,babycenter.com,mothercare.com,mybbstore.com,hamidarshat.com. Thanks pada semua kawan2 yg beri feedback n intro these links....

2 comments:

7's baby said...

moga moga suamiku juga begitu.. eceh.. kekeke wei is... bertuah nyer dapat hubby yang romantic ahaks.. :)

myatiqah said...

wiwittt..rumantik nye en.ezral neh...hahaha
kak iz sehat2 salu ya..