Friday, June 19, 2009

Lama tak update blog ...

Posted by Mrs Ezral

Dah lama betul tak update something dalam blog ni ... bukannya apa .. my hubby yang janji nak upload new post pasal baby progress, barang baby yang baru sampai macam2 lagi.. so aku pun dok tunggu la .. tp nak buat camner .. hubby tengah sebok giler skang ni .. aku nak update pon .. bahan2.. gambar sumer kat dalam handphone n kamera dia .. hahahaha...

aku dah janji ngan cik ruswahida untuk upload barang baby yang baru sampai .. pembelian secara online ..sorry rose.. once uploaded aku sms ko k ...

Aku n baby Alhamdulillah sehat.. dah 28 minggu ++ .. air ketuban makin bertambah n dr suruh kami berfikiran positif waktu skang ni supaya baby dilahirkan lebih lambat more than 37 weeks .. as long as air ketuban tu ada .. dr kata hold dulu ... bertahan.. chaiyok .. chaiyok.. baby aku ni memang cekal sungguh ...

Aktiviti aku skang ni adalah membuat pembacaan buku-buku panduan penjagaan baby n breastfeeding ... sambil2 tu aku cari2 gak alternatif nama lain untu baby girl kami nih .. nak di propose kepada hubby walaupun nama tu dah ada dah ... just nk buat banyak pilihan ..

thanks to nini .. wife raja shah erman sebab pinjamkan buku2 yang berguna pada kami .. aku nak g beli buku2 ni pakat takde la kat kangar ni ... tapi buku ni bagus la .. for the first time mother cam aku ni .. tajuk dia .. Buku Lengkap Panduan Penjagaan Ibu dan Anak ditulis oleh Elizabeth Fanwick terbitan Pelangi Publisher... To bakal ibu elok le ada satu buku ni .. aku ingat nak peasan kat adik aku kt kl untuk belikan aku satu buku ni ...

Till then frenz ... Chaiyook tu my beloved hubby yang tengah bz giler ...

No comments: