Monday, June 8, 2009

Kerja-kerja yang pending...

Posted by Mrs. Ezral

Adoyaiii.. ada 3 kerja yang aku perlu siapkan by this week.. huhuhuhu...bukan apa aku takleh buat kerja selaju dulu...resources jadi makin berkurang dan susah nak didapatkan...fokus pon makin berkurang .. tapi apa pon .. tanggungjawab tetap tanggungjawab .. aku buat apa yang termampu jer.. try your best is!!!..work hard.. chaiyook...chaiyoookkkk.. nak mintak tlg hubby plak .. dia pon tgh sebok siapkan kerja n robot dia ..

oh ya .. harini masuk 27 weeks pregnancy..lg 10 minggu jer .. aku dah rasa perot aku ni pon dh makin beratt n dapat rasa baby makin besor..berdebar2 tak sabar nak tunggu baby...

1 comment:

7's baby said...

chaiyok is! iykin pon nak kene siapkan kerja sebelum nak meeting kat sabah minggu depan :p

hihi