Tuesday, February 3, 2009

Dah tak selera nak makan kat luar.....



Posted by: Ezral

Hmmmmm... Disebabkan byk kali sgt dah makan beli luar nie.... Aku ngan is dah tak berapa nak selera nak makan luar lagi dah... Jadik semalam, lepas jer habih kerja aku terus menjalankan misi mencari bahan2 untuk memasak. Walaupon kekurangan bahan masak (serai dan daun kunyit tak ada, belimbing kecil pon tak ada aku ganti ngan tomato.. hahahha.. janji ada masam skit2..), aku tetap nak meneruskan niat nak masak masak lemak cili api.

Finally, tersedialah Ikan Temenung Masak Lemak Cili Api + Sotong Goreng. Fuhhhh... sedap hingga menjilat jari... Isteri tersayang pon cakap sedapppppp.....

1 comment:

fairuz said...

hehe..en ezral pinggang mcm kat umah kami..org bagi adiah kawen..