Monday, January 26, 2009

Noreen's Wedding

25 Januari lalu kami p Kuala Kelawang, Negeri Sembilan. Risau jugak aku travel jauh2 bawak bakal ibu nie... tp disebabkan Noreen ni kawan baik isteri aku semasa kerja KL dulu... Kami pon tawakal jer laaa serta doa byk2... Alhamdulillah... tiada apa yang berlaku...

Seronok gak kenduri kat sini... Ada persembahan tarian.. main ketuk2 (ntah nama apa pon aku tak tau)... Pendek kata happening laaa.. Kami p ngan kawan2 KL.. Bob, Kak Zimah, Kak Ina, Nora ngan anak-anak dia... Jalan nak ke Kuala Kelawang tue... pusing2.. macam nak ke Balik Pulau...

Kat sini ada beberapa gambar yang di ambil utk kenang-kenangan dan tatapan rakan2 yg tak dapat hadir ke majlis tersebut.


1 comment:

gEe said...

ermmm tkde rezki nk join p kenduri norin...kolo tk dpt la kite brjmpa ye..dgn itu mak buyung..
wahhhh sume pinkie yeee